Facebook lansează un program pentru publicitatea companiilor mici, după scandalul cu Rusia

9 noiembrie 2017

23396904 - johor, malaysia - sep 6, 2013: photo of facebook webpage with glass globe. as of today, facebook is the largest social media network on the web, sep 6, 2013 in johor, malaysia.

Mark Zuckerberg, preşedintele companiei Facebook, lansează un program prin care îşi propune să educe companiile mici din SUA să aloce fonduri suplimentare pentru publicitate, în contextul în care imaginea platformei online este afectată de ingerinţe ale Rusiei prin folosirea reclamelor.

Compania a comunicat că Zuckerberg se va deplasa joi în oraşul Saint Louis, statul Missouri, pentru a lansa programul, după care, în următorul an, Facebook va trimite echipe în 30 de oraşe americane pentru a oferi cursuri gratuite despre publicitate.

Printre zonele care apar pe harta proiectului se numără Albuquerque, New Mexico, Des Moines, Iowa, Greenville, Carolina de Sud şi Texas.

Facebook a dezvăluit, în septembrie, că ruşii au cumpărat reclame pe platforma lor, cu scopul de a diviza opiniile americane în timpul alegerilor prezidenţiale din 2016, însă Administraţia de la Kremlin a negat acuzaţiile aduse.

Câţiva politicieni, inclusiv guvernatorul Texasului, Greg Abbott, susţin efortul companiei Facebook.